24 Temmuz 2009 Cuma

Il Padrino "Kampusu" - Atasehir


Caddebostan'daki yillarin Il Padrino'su da modaya uyup buyume yoluna gitti. Bence Istanbul'daki en iyi italyan restaurant' larindan birisi olan Il Padrino' ya yillardir gideriz. Gosteristen uzak, sadece yemek amacli calisan bir yerdir, Anadolu Yakasi'nda yasayip da gitmeyen oldugunu sanmiyorum. Scampi'si, gnocchi, deniz mahsullu salatasi harikadir.
Atasehir'in girisindeki devasa binada da giriste kebap, ustte balikci en yukarida da Italyan restaurant'lari var. Balik kismina gitmedim, Cesme Dalyan' da defalarca yedigimden midir, Atesehir ve balik/raki birbiriyle kafamda ortusmediginden midir bilmiyorum, gitmeyi dusunmedim. En ustteki italyan kismina gittim, Caddebostan'daki Il Padrino' nun mutfagindan uzakta malesef. Herhalde bir daha gitmem. Yakinlarda Mezzaluna var, mutfagi daha iyi, fiyatlar ayni.
Kebap bolumu Atasehir normlarinda devasa bir mekan.
Kebaplar acikcasi Develi (Kalamis) ile rekabet edemez, standard. Ben herhangi farkli bir lezzet hissetmedim. Ama lahmacun ve pide ustasi her kim ise Istanbul' da yedigim en iyi lahmacunlardan birini burada yedigimi rahatlikla soyleyebilirim. Kazancilar, 100 evler, Kasibeyaz, Develi, Sahan neresi ile kiyaslarsam kiyaslayayim acik ara onde gider. Il Padrino'ya tavsiyem bu ustaya sahip cikipmalari. Lahmacunlar ve ara sicak olarak getirdikleri kusbasi pideler enfes.
Otopark, usenirseniz vale var, servis ozenli, manzara TEM, cocuklular icin ust katta cocuk odasi var. Iki kisi hafif icki ile 100 liraya cikilir.
Kebap icin degil ama lahmacunlari icin gidiyorum, ne yalan soyleyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder