28 Temmuz 2009 Salı

Nedense bir kac gundur ruyalarima giriyor. Simdiye kadar Amerika ya da Avrupa' da bir cok steak house' da etin her turlusunu yememe ragmen -ama "et" derken kastettigim, yanina sadece kuskonmaz ya da patates'in yeterli geldigi, her hangi bir sos, baharat veya fusion bombardimanina tutulmamis vejeteryenlerin nefret edecegi usul hafif kanli ve en az 450 gr. ceken bifteklerden bahsediyorum- hic bir yerde Minneapolis' teki Manny' s ' de aldigim hazzi alamadim. Dikkat edin lezzet demiyorum "haz" diyorum zira Manny' s de yedigim et ezberleri bozacak kadar guzeldi, hatta basli basina bir deneyimdi diyebilirim. Bu arada Manny's en iyi Top 10 steakhouse arasinda. Beni davet eden kardesim ve esine tekrardan tesekkurler.

Blog Istanbul ile ilgili ama Minneapolis tarafina yolunuz duserse kesinlikle kacirmamanizi tavsiye ederim. Fiyatlar tuzlu, iki kisi $250-300' in altinda cikmazsiniz ama dedigim gibi basli basina bir deneyim olur, ama uyarmam lazim, sonrasinda bizim etcileri begenmeyebilirsiniz.

http://www.mannyssteakhouse.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder