5 Mayıs 2009 Salı

Vapiano

Fast food ama degil… Nasil oluyor demeyin, giriste kart aliyorsunuz, sonra yemeklerin pistigi tezgahta yemeginizi seciyor, ucretini kartiniza isletiyorsunuz. Yemekler onunuzde pisiriliyor, istediginiz anda mudahale edip "aman sarmisak ile permesani bol koy" deme sansiniz var... Mekan guzel dizayn edilmis, kalabalik ama yormuyor. Yemekler ve salatalar verdiginiz parayi hakediyor. Sinema oncesi ya da cadde yuruyusu sonrasi icin guzel bir mekan. Benim favorim makarnalari, dedigim gibi istediginizi koydurup koydurmayabilirsiniz, yani is yaraticiliginiza kalmis.

Iki hafta once cumartesi aksami 4 kisi gittik, kalabalikti ama yine de rahatlikla oturacak yer bulduk. Beyaz ortu, gumus catal bicak beklentileriniz yoksa, ve soyle rahatca bir yemek yiyip kacayim havasindaysaniz Vapiano size uygun.

Muge’yle birlikte 2 pizza (ben uzerine extra permesan ve roka koydurdum, pizzalar da listenin en pahalilariydi) ve bir sise Doluca Antik ile birlikte 75 lira hesap odedik, sarap 32 lira, Istanbul’da bu fiyata baska yerde icmeniz zor. Salatalar 15, pizzalar 15-20 lira civari. Sise almaz istemezseniz sarabin kadehi 8 lira. Abartmadan birer bira ya da sarap ve normal bir pizza daha bile ucuza cikabilirsiniz.

Saskinbakkal’da Kayseri yemekleri yapan uyduruk bir yerde iki cig borek ve zeytinyagli sarmaya 50 lira verdikten sonra Vapiano’ya helali hos olsun diyorum.

1 yorum:

  1. Cem bey,

    Vapiano ile ilgili olarak, yemiş olduğunuz pizzaların lezzeti ve sunumu hariç, mekana ve fiyat felsefesine kadar yapılabilecek bütün yorumları yapmışsınız. Hatta yazınızın sonunda, her ne kadar isim vermeyi tercih etmemiş olsanızda, TOKANA olduğunu bildiğimiz mekana verip veriştirmeyi dahi unutmamışsınız.

    Keşke biraz da Vapiano'nun lezzetlerinden bahsetseydiniz. Şahsen, ben Vapiano'da aradığım lezzetleri bulamıyorum, özellikle de -ve ironik olarak- pizza söz konusu olduğunda. Peki siz bulabildiniz mi?

    YanıtlaSil